torsdag 1. mars 2012

Litt startproblemer

Velkommen til dere som følger meg, det virket som om det var problemer med å få lagt seg til i går, men jeg håper det er løst nå. Jeg fant også ut at anonyme ikke kunne legge igjen kommentar, men det er fikset :-)

Jeg ser at det er vanlig å ha en konkurranse for å trekke til seg oppmerksomhet, og det vil jeg også ha om en liten stund. Jeg har likevel lyst til å vente til jeg har noen flere følgere fra starten av. Hva man kan vinne skal jeg tenke litt på imens...

4 kommentarer:

  1. Jeg har fortsatt problemer, og kan f.eks. ikke legge meg inn som følger hos deg. Beroligende å høre at det er flere som har problemer. Da ordner det seg vel etterhvert. Vet at de i Google jogbber med et nytt sikkerhetsnett disse dagene. Kanskje det har noe med det å gjøre?

    SvarSlett
  2. Innlegget over skrev jeg kl 17.00. Lurer på om det er min eller din klokke som må reguleres. Ikke at det betyr så mye da! :-)
    Ha en god ettermiddag!

    SvarSlett
  3. Oioioi... Jeg var innstilt på Stillehavet, og der er ikke klokken det samme som her for å si det sånn :-) Nå er det riktig instilt. Godt du så det Vanella, jeg la ikke merke til det selv!

    SvarSlett
  4. Hei Elina! Lykke til med bloggen, det blir litt kaos til å brgynne med, til du bli kjent med alle knapper og muligheter på kontrol panelet, men det ordner seg :D
    Er følger av din blogg nå :D

    SvarSlett