mandag 26. mars 2012

Jeg er så glad så glad!!!

Tenk å få en sånn start på mandagen som jeg fikk i dag... Jeg er utrolig glad :-)

Jeg er plukket ut som en av 10 finalister i håndlaga 2012, kategori smykker. For en fantastisk glede! For å kunne vinne må folk stemme på mine øredobber. Jeg setter utrolig stor pris på alle som blir med å stemmer meg videre.

Det kan du gjøre ved å gå inn her:

Håndlaga 2012 - Over mitt bilde helt nederst på siden jeg har inket til står det "vote" klikk på den og du stemmer meg fremover.


Det er disse som er nominet:


Husk også å stemme i de andre kategoriene når du er i gang. De finner du på høyre side i innlegget jeg linket til over. Du kan stemme en gang i hver kategori :-) 

Gratulerer til alle dere andre som er plukket ut også!!!

Tusen takk på forhånd til dere som stemmer på meg. Dagen min har allerede begynt med stort smil og masse glede. Håper dere også får en flott dag, og en herlig uke.

Store klemmer fra meg :o)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med finaleplass! Det blir spennende...:)

    SvarSlett
  2. Lykke til i avstemmingen! Blir spenennde i slutten av april :)

    SvarSlett
  3. Takk for koselig tilbakemelding på bloggen min! Da har jeg avgitt min stemme - til noen som har laget flotte øredobber! nemlig deg:-)

    SvarSlett
  4. Hei, Elina! Jeg sa ditt bilde der, og stemte på deg med en gang nå! :D Lykke til!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med finaleplass og lykke til!

    -Wenche

    SvarSlett