torsdag 15. mars 2012

Kjempemoro!

Først vil jeg ønske dere nye velkommen til min blogg :-) Hyggelig at dere vil følge meg, og at dere vil være med på min giwe away!

I dag har jeg solgt en del smykker, og det er kjempemoro! Det setter jeg stor pris på, for det betyr at jeg kan bestille mer sølvtråd og lage enda flere smykker.

I helgen polerte jeg alle sølvsmykkene jeg har laget så langt, og det var så gøy, for da ble de ekstra blanke og flotte. De blir så fine etter polering at jeg blir litt redd for å ta for mye i dem etterpå :-)

På dette bildet er den ene øredobben polert og ikke den andre. Det er vanskelig å få frem den store forskjellen, men den er virkelig betydelig!

Nå skal jeg nyte kvelden videre med litt is og en kaffe! Håper dere også får en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Morol, gratulerer med salg! Ikke at jeg er overrasket, smykkene dine er nydelige:) Riktig god kveld videre:) Klem fra Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff, skulle være moro, ikke morol, går litt for fort noen ganger:)

      Slett
  2. Så fine smykker! Gøy når salget går bra.

    SvarSlett